Biologia Medyczna

napisał/a: robsonnn 2009-09-09 01:04
Witam wszystkich chciał bym się jak najwięcej dowiedzieć na temat studi biologii medycznej bo niestety na google nic nie znalazłem wiec może tu dostane wreście jakas odpowiedz a wiec o co mi chodzi gownie o prace jaka można po takich studiach wykonywać jaki tytuł się dostaje na koniec studii sa 5 letnie i czy po nich można pracować jako lekaz czy tylko w laboratorium i jakie specjalizacje mogę po tych studiach wziasc jeśli wogle mogę
sory za błędy z góry dzięki za odpowiedz
napisał/a: depeche89 2009-09-10 15:00
Jako lekarz na pewno nie można pracować. W laboratorium można, jako nauczyciel, nie wiem gdzie jeszcze.
Po 5 letnich studiach dostaje się tytuł magistra.
Biologia medyczna już jest w pewnym sensie specjalizacją, ale możliwe, że jeszcze jakieś bardziej precyzyjne specjalizację można wybrać.
To nie jest coś podobnego do analityki medycznej? Ja ją akurat studiuję.
napisał/a: robsonnn 2009-09-15 22:54
ok dziękuje słyszałem ze po biologi medycznej można zrobić kurs na analitykę medyczna
napisał/a: depeche89 2009-09-16 10:17
Tak, można zrobić podyplomowo. Ale nie wiem czy po licencjacie czy po magistracie.
napisał/a: robsonnn 2009-09-16 22:11
Ok bardzo dziekuje za odpowiedz
napisał/a: zeglarka 2009-09-23 16:25